A legkiválóbbak tanítanak az E-BRIDGES digitális iskolában
Magántanár, személyes oktató... van a különbség?! Nem mi bonyolítjuk túlságosan a dolgokat?
Ha felületesen nézzük és nem is akarunk a mélyére látni, akkor lehet, hogy túlcizzelláljuk. De mi akarjuk és meg is tudjuk különböztetni az átlagosból kiemelkedő egyedi minőséget!
Leinformált oktatók, többkörös kiválasztási folyamat
Ez biztosítja, hogy a legalkalmasabb és legfelkészültebb oktatókat találjuk meg, akik a diákok és az alapítvány számára is a legnagyobb értéket képviselik.
Milyen elvárásoknak kell megfelelni az E-BRIDGES digitális iskolában?
A szülők és a tanítványaink a teljesítményük szerint értékelik azt az embert, aki személyesen, egyénre szabottan tanítja meg a tananyagot. Szakmájuk kiválóságait és a legjobb pedagógusokat várják el tőlünk, azok akik a legjobb oktatásban akarják részesíteni gyermekeiket.
Az alapítvány oktató munkájában megfelel az NAT állami keretrendszerének, ugyanakkor a magánoktatásban elsősorban a szülők és a gyermekek igényei számítanak a személyes oktatók megtalálásában.
Minden magántanár személyes oktató, de nem minden oktató tanári vagy tanítói végzettségű! Az élet "kitermeli" magából, az "életiskola" pedig megtalálja azokat a szakembereket, akik világos magyarázatokkal, jó empatikus készséggel tanítani is tudják azt, amihez értenek.
Hogy biztosítjuk a minőséget?
Az órákon megengedett sőt elvárt spontaneitás mellett, a célok megvalósításban semmit sem bízunk a véletlenre.
A tanulás minőségét biztosító módszertani és tanulásszervezési "csontvázat" olyan több diplomás pedagógusok biztosítják, akik a távoktatásban és oktatásszervezésben is kiemelkedő gyakorlattal rendelkeznek.
Az alapítványnál szinte előbb jelentkeztek a tanítani akaró pedagógusok, mint a diákok! Ez számunkra azt mutatja, hogy a magántanárok részéről is van igény a minőségi magánoktatás új formáira.
Ismer és szeretne valakit ajánlani, vagy személyesen szeretne résztvenni az E-BRIDGES Digitális Iskola alapítvány tevékenységében? Írjon nekünk!