fbpx





 

  •  

    Új módszerek az otthoni tanuláshoz

    Workshop szülőknek

    Érdekel!

 

Hibrid oktatás - ezt hogy oldjuk meg?!  Mi a cél? 

 

A gyerek életkorához és teherbíróképességéhez igazodó otthoni tanulási módszerekkel hasznos tudást szerezni úgy, hogy közben a szülő se szakadjon meg a munkában - ezt várják tőlünk magántanároktól is.

Sokéves távoktatási tapasztalattal segítünk az otthoni felkészülésben. Szakmailag független alapítványként a távoktatásban könnyebben eltérhetünk az eddig ismert osztálytermi formáktól és elvárásoktól. Így megvalósulhat a megbízható színvonalú oktatás és a tehermentesítés is. 

 

 

 

Hogyan kivitelezhető ez a mai tananyag mennyiség mellett?

Elsősorban a gyermekek számára szükséges és hasznos tanulnivalókra koncentrálunk.  Tanáraival és a szülőkkel együttműködve kialakíthatunk egy személyre szabott, a hagyományostól eltérő otthoni tanulási gyakorlatot. 

Ez a módszer főleg azoknak hozza meg a várt eredményt, akik értéknek tekintik a tudást. Egyszerre igénylik az alapfogalmak megerősítését és az átfogó szemléletet is, amelyek közé a lexikális tényanyagokat egyre önállóbban beépítheti a tanulók. Ha csupán a feladatok megoldását várják a magántanároktól, azzal megnehezítik a mélyebb megértést és a megalapozott tudás elérését.  Ez rövid távon se a könnyebbik út! Gyakran elkedvetleníti a gyerekeket és a szülőket is, mert mérlegelés nélkül, minden feladatot el akar végeztetni, ami lássuk be: a tantervi célokkal is ellentétes.

 

 

 

Van a hagyományos értékekre épülő új módszertan, amivel jól működik a digitális oktatás!

 

Ezzel azonban el kell térnünk a hagyományos osztálykeretektől. Személyre szabott egyéni tanulási tervet állítunk össze a központi tananyagból, amiben elsősorban az alapfogalmakra és az alapismeretekre tesszük a hangsúlyt. Az új módszertan lényege, hogy bibliai példával élve: halászni tanítunk, nem csupán halat adunk. Legyen képes minden gyermek az önálló ismeretszerzésre és ismeretbővítésre. Tanulni is megtanítjuk! Megismertetjük a tanulástechnikákkal és a portfolió értékeléssel is.

Összefoglalva:

  • azt tanítjuk meg, ami hasznos a gyermek jövője szempontjából, az adottságaihoz igazodva haladunk és fejlesztjük;
  • úgy tanítjuk, hogy személyes kapcsolatban, élő órákon magyarázunk és gyakorolunk olyan szoftvereket használva, amelyekkel élőben jegyzetelhetünk és hangfelvételt is készítünk az ismétléshez és gyakorláshoz;
  • az egyéni tanulási terv keretei között spontán módon alakíthatjuk az óra menetét;
  • bátran merünk eltérni a napi feladatmegoldástól, ha azt látjuk, hogy hiányzik a szükséges alaptudás;
  • időszakonként részcélokat tűzünk ki, tudják, hogy hova szeretnénk eljutni, és osztályzat nélkül értékelünk;
  • az egyéni és kiscsoportos órákat kombinálva minden tanuló optimális fejlesztést kaphat. 

 

 

 

 

Motiváltak tudunk maradni - gyakorlati bölcsességgel

A tanulási tevékenységeknek tartalmasaknak kell lenniük, hogy megérjék a fáradságot.  Legyenek szórakoztatóak és játékosak,  viszont önáltatás nélkül: a valódi teljesítmény kitartó és módszeres munkával érhető el.  Az ismeretszerzés szabadsága segíti motiválttá tenni a tanulókat, a világos célkitűzések és a portfolió értékelés pedig segít egyensúlyban tartani őket az úton. 

Az internet korában a legalább kétnyelvű önfejlesztés és önálló ismeretszerzés már nem csupán lehetőség, hanem jól felfogott érdekünk is. Önmagunkkal versenyezünk, elsősorban saját magunkat kell legyőzni, amikor megértjük, hogy a tanuláshoz +fenék+ is kell.  Ezt a gyakorlati bölcsességet adhatjuk útravalónak a felnőtt korra. Ezt alapozhatjuk meg, ha együtt fejlesztjük a gyermekeinket, mindegy, hogy digitális az iskola vagy hibrid az oktatás...

 

A hibrid oktatásra is illik az angol mondás: ha az élettől citromot kapsz, csinálj belőle limonádét!

Ez egy közös business, (angolul ügy, eset, közös tevékenység, üzlet). Ebben csak együtt lehetünk eredményesek! A tantestület-tanuló-szülő együttműködését is elősegíthetjük ezzel a szakmailag független távoktatással. 

 

Szeretnék többet segíteni gyermekemnek

 

Érdekel a workshop!

 

Jelentkezem

 

 

Külföldön élő magyar tanulók távoktatása

 

Jelentkezem

Intenzív, szuperintenzív felzárkóztatók, magyar, matematika, angol

 

Jelentkezem

Matematika, angol távoktatás, angol nyelvvizsga felkészítés

 

Jelentkezem

Matematika tehetséggondozás, felkészítés versenyekre

 

Jelentkezem

Felkészítés felvételikre, osztályozó vizsgákra, vizsgatechnika

 

Jelentkezem

 

Otthon tanulás támogatása 6-10 éves korig, olvasás, helyesírás, matematika, angol

 

Jelentkezem

Otthon tanulás támogatása 10-18 éves korig, matematika, angol, nyelvtan, magyar irodalom, történelem

 

Jelentkezem

Otthon tanulás támogatása, tanulássegítő workshop szülőknek

 

Jelentkezem

Otthon tanulás támogatása, tanulásszervezés, önálló tanulás, tanulástechnikák

 

Jelentkezem

Elérhetőségek

Távoktatás az egész országban és a határokon túl is.  Több időzónából vannak tanítványaink.  


E-BRIDGES Digitális Iskola
Iroda: 9762 Tanakajd (Előre egyeztetett időpontban)
 +36 20 4507147 
info@e-bridgeschool.hu
Mo-Sa: 10.00 - 19.00

 

Tehetségpont

E-BRIDGES Digitális Iskola Alapítvány Regionális tehetségpont
Tehetségpont azonosító: TP 161 002 726
Elérhetők vagyunk az egész országban és a határokon túl. 

Szakterületünk az oktatás és a tehetséggondozás mellett az új oktatási formák fejlesztése. 

Célunk, hogy jól használható, érdekes és méltányos áron megfizethető távoktatáshoz jusson minden magyar anyanyelvű tanuló.

Szervezet adatai

1

E-BRIDGES Digitális Iskola Alapítvány
Nyilvántartási szám: 18-01-0000375
Országos azonosító: 1800/60058/2019/2300047261987
Statisztikai számjel: 19226178-9499-569-18
Adószám: 19226178-1-18

Raiffeisen Bank: 12094507-01713707-00100005
IBAN: HU69-12094507-01713707-00100005

Általános Szolgáltatási Feltételek
Adatvédelmi Szabályzat
Az alapítvány a gyermekek, szülők és tanárok jogvédelme érdekében a D.A.S. Jogvédelmi Biztosítóval áll kapcsolatban.

Támogatás