fbpx





  • Home
  • Hogy tanulhatsz
  • Tanításról és tanulásról blog

Hogyan tanulj, ha tartósan beteg vagy, vagy a család éppen karaténban van?!

Ha beteg vagy akkor gyógyulj! Ez az első, ami mindenkinek eszébe jut, de jól tudjuk, hogy vannak olyan időszakok, amikor már képes vagy és kell is otthon tanulni.

Felzárkóztató óráink általános iskolásoknak

Sok a tanulnivaló! Leginkább a házi feladatokat küldik el, ám ettől még az új anyagot többnyire önállóan kell megértened és megtanulni.  A többiek haladnak, neked pedig egyre nehezebb, hogy egyedül utolérd őket. 

Felzárkóztató óráink éppen ezért vannak!
Ha szükséges kérhetsz egy-egy felzárkóztató órát matekból, nyelvtanból vagy angolból. Elmagyarázzuk az alapfogalmakat, alapösszefüggéseket és segítünk pótolni a feladataidat.

Ehhez elég, ha valaki bekapcsolja neked a számítógépet és egy chat programot, amelyik hangot, videót és képernyőmegosztást is biztosít. A többi már megy magától, gyakran még szemléletesebben, mint ahogy az iskolában tanulhatsz.

Hogyan?

Cikk folytatása

Megbetegedett a magántanárom! Ki és hogyan helyettesítheti a magántanárt?

Komoly nehézséggel találkozhattok, ha a magántanárotok 1-2 hónapra is kiesik a tanításból.  

Ez nálunk is előfordul, de felkészültünk rá!

Előfordult már, hogy a félév vége előtt pár héttel kaptuk a hírt, hogy az alapítványunk keretében tanító egyik magántanár beteg lett, gyógyulása hosszabb folyamat lesz. Hirtelen jött, ilyenkor a szülők általában komoly dilemma előtt állnak: ki fogja felkészíteni a gyereket a középiskolai felvételire? Kit és hogyan találjanak a gyermekük mellé? Ki tud és ki hajlandó ilyen hamar, az átmeneti időre is, hatékony helyettesítést vállalni? 

A magántanárok hatékony helyettesítésének problémáját mi az alapítványon belül azonnal megoldjuk. A szülők megkönnyebbülve és kissé meglepve fogadják, amikor a kuratórium elnőkétől megérkezik az e-mail: Kedves szülők ne aggódjatok, biztosítjuk a helyettesítő magántanárt. 

Hogyan helyettesítjük? Mivel nyújt többet az a magántanár, aki az alapítványunkon keresztül tanít?

 

Cikk folytatása

Két nyelven oktatunk - akár 2 tanárral is egy órán!

A magyar-angol kétnyelvű távoktatásban gyakran két tanár is együtt tanít egy órán.

A tanulóinknak magyarul és angolul magyarázunk! A tanórán annyiszor váltunk nyelvet, ahányszor a megértéshez szükséges.

A gyerekek igy két nyelvet használnak. A tanárok aktívak résztvevők az órán, függetlenül attól, hogy éppen irányító vagy támogató szerepet töltenek be.

A kétnyelvű tanítás meghatározó az összes tantárgyi órán, ahol a magyar nyelvet gyakorló külföldön élő tanulókkal foglalkozunk. A

tanórán a nyelvek közötti gyakori váltással lehetőség nyílik a gyerekek számára a nyelvi váltás gyakorlására, a két nyelv egyenlő mértékű használatára.

A kétnyelvű oktatást szinte minden szinten alkalmazzuk úgy, ahogy a kétnyelvű családokban szokásos. Az egyik tanár csak magyarul beszél, a másik angolul és magyarul is, ahogy a helyzet kívánja. Így a megértést akadályozó helyzeteket is azonnal tudjuk kezelni. A gyerekek gyakran akkor értik meg igazán a tananyag részletet, ha párhuzamosan mindkét nyelven hallják. Ezáltal a nyelvtanulás lehetőségeit kibővítjük mind a magyar nyelvre vagy a magyar oktatásba "visszaszokó" tanulók, mind az angol nyelvhasználat fejlesztésében érdekelt tanulók számára. 

Miért nem elég egy tanár, aki angolul és magyarul is beszél?!

Cikk folytatása

Türelem, szelídség, alázat - szeretet - fogalmak újragondolva

Vannak fogalmak, amiket fel se fogunk igazán, bár mindenki egyetért velük és helyesnek tartja azokat. Ilyen a szeretet, az önzés, a szorgalom, és még sok más is, amikben egy dolog a közös: a tanítás során biztosan belebotlunk, hogy mást jelentenek ma és mást értettek rajtuk akkor, amikor a legtöbb kötelező olvasmányban írtak róluk. Ez egy nehéz téma, de nem félünk tőle.

Általában közhelyszerűen elfogadjuk ezeket, észre se véve, hogy milyen valódi tartalmat kapnak a személyes életünkben. Pedig, ha jobban belegondolunk a sematikus  értelmezés akár félre is vezethet bennünket. 

Elsőre, a szeretet pozitív, az önzés negatív, a szabadság pozitív, az egyenlőség és testvériség szintén pozitív a szemünkben. Pedig van birtokló szeretet, majom szeretet, ami negatív akárhogy is forgatjuk. Van egészséges önérvényesítés, ami ténylegesen az önzés pozitív formája. Megborultak a fogalmak? Felfordult, összezavarodott az eddig elfogadott értékrend? Változik!!

A tananyaggal foglalkozva látjuk, hogy a gyerekekkel muszáj komoly kitérőket tenni és elbeszélgetni, hogy a helyére tegyük például Nemecsek életét és megpróbáltatásait. Hiába szeretnénk a Kincskereső kisködmön feladatlapjait jól kitölteni, ha a 10 évestől teljesen távol áll a könyvben bemutatott világ. Csakis sok magyarázattal lehet tanítani a korrajzot és az emberi gondolkodásmód (erkölcs!) változásait is bemutatni.

Cikk folytatása

Dürer Matematika Versenyen az E kategóriában csapatunk továbbjutott

Kedves E-Bridges Digitális Iskola, kedves Gabi néni!

Meg lett az első eredményünk a Dürer Matematika Versenyen az E kategóriában
csapatunk továbbjutott az első fordulóban.

A Juhász Máté- Szarka Júlia -Czuth Olivér alkotta csapatunk a saját korosztályos kategória fölött két kategóriával indultak - Máté és Juli egyéni versenyeredményei miatt - és megugrották, pedig 11-12. évfolyamos matek tagozatos versenyzők között indultak 10. évfolyamosként , és úgy hogy ketten egyéni tanrendesek. Nagyon büszke vagyok rájuk!
Arra még inkább, hogy mindenki jól érezte magát és örömmel versenyzett.
Pedig személyesen még nem is találkozott mindenki mindenkivel, csak online.

Szeretnénk megköszönni az Iskolának a segítséget, amit a csapat szervezésében nyújtott, és amit a felkészítésben nyújt. Ez az Iskola nélkül-ahogy mondani szokás- nem jöhetett volna létre !

Hajrá, és készülünk a következő fordulóra!

Czermann Andrea és a "Lányt találtunk-Csapat nevet nem "csapat tagjai: Juli, Máté és Oliver

Tehetségpontok

Tehetségpontunk azoknak a tanulóknak is fejlődési lehetőséget biztosít, akik eddig még nem találták meg a számukra megfelelő fejlesztő tanárokat.

E-BRIDGES Digitális Iskola Tehetségpont  kettős formában működik: virtuális tehetségpont és  fizikailag a Keszthely-Tapolca környék és a Nyugat- Dunántúl eddig kevésbé ellátott területein élőknek ad konkrét segítséget, Vas megye, Zala megye, Veszprém megye hármas határán egy kedves faluban. 

Mi jellemzi az E-BRIDGES oktatási csomagokat?

Nekünk tényleg nincs "egyszer kell jól megcsinálni és sokszor lehet eladni ugyanazt" típusú oktatócsomagunk!

Nem lehet ilyen, mert mindenkinek egyéni tanulási tervet állítunk össze!

Tartalmazza : 

a megcélzott tananyagot

a tanítás módját

az elvárt teljesítménycélt

és még sok teljesen személyes elemet, amitől még hatékonyabban, egyénre szabott módon tanulhatsz. 

Természetesen vannak "mindenkinek ugyanolyan" rendszer elemek. Ezek jól szervezetté teszik és magasabb szintre emelik a közös tanulást. Saját minőségbiztosítási folyamatainkat egységesen betartjuk.  Vannak "ugyanaz" típusú tananyag magyarázó összeállításaink, de ezekben is csupán azokkal az alapfogalmakkal találkozol, ami mindenki számára egységesek. Az alapismeretek azonosak, a tudáshoz vezető utat egyedileg állítjuk össze.

Nálunk ezeket fogod találni a személyes oktatási csomagodban.

 

Vannak viszont egységes alapelveink, amiket mindig meg fogsz találni az oktatásainkban:

 

Cikk folytatása

Mi a legnagyobb probléma az oktatócsomagokkal?

Mi mért nem értékesítünk csupán tananyag magyarázó egységcsomagokat? Hiszen mindenkinek ugyanazokat a tudnivalókat kellene elsajátítani minden évfolyamban! De tudjuk, hogy ez a valóságban mennyire "szóródik"...  

Vannak oktató csomagjaink, de ezek jelentősen eltérnek a szokásos letölthető tananyagoktól, és igyekszünk elkerülni a készen megvehető oktatóprogramok hátrányait.

 

Mi a leggyakoribb 3 probléma még a jó az oktatócsomagoknál is? 

- Töltsd le, tanulj egyedül otthon vagy oldd meg a feladatokat a szüleid segítségével, és időnként kérj online segítséget chat vagy e-mail formában. Majd amikor tud, a tanár válaszol. Te pedig közben elakadsz akár napokig, mert egyéb kötelességeid is vannak. A hozzárendelt jó oktatási szolgáltatás hiánya az egyik leggyakoribb probléma!

- Meghallgatod, megnézed, és sokadszorra se tudod igazán megérteni, pedig a tanár szabatos magyarázatot adott, csak nem neked! Sablonok, egyen-magyarázatok, mindig ugyanaz a szóhasználat, - ez az ami gyakran visszaköszön minden magyar iskolában. A szüleid is ugyanezekkel a magyarázatokkal tanultak! Közben a világ óriásit haladt előre. Te már ebben a megváltozott világban tanulsz, más megközelítésre van szükséged és más szóhasználatra is. 

Cikk folytatása

Otthon tanulók a kultúrák és iskolák keresztútjain

 

Két problémával szembesülnek a külföldön élő magyar családok gyermekei:

Egyik az, hogy magyar anyanyelvüket sokan csak otthon beszélik, nehézséget okoz nekik az írás és olvasás magyarul.  Külföldön járnak iskolába, megtanulják a nyelvet, átveszik a kultúrát és gyakran már azon a nyelven is gondolkodnak.  Otthonosan mozognak akár több kultúrában is, ám mindez megnehezíti a magyar anyanyelvi és kulturális gyökerek életben tartását. A gyökértelenség pedig az egész személyiségük fejlődésére rosszul hat.

A másik probléma az, hogy a külföldön szerzett bizonyítványokat itthon honosíttatni kell. Ez ugyan kivitelezhető, ám nem pótolja a magyar iskolákban megszerehető tudást, amelyre szükség lehet, ha a hazatérés után magyar iskolában szeretnék a tanulmányaikat folytatni. Más a tananyag, más a számonkérés módja és hiányzik a sor ismeret, ami az itthon élő tanulók számára természetes.

Cikk folytatása

Legyünk reálisak abban, hogy mit teljesíthetünk a magánoktatásban

Az egyénre szabott magánoktatás egyre növekvő üzlet, amire az emberek havonta komoly összegeket költenek el. De megéri? És hogyan választja ki az ember az optimális lehetőséget?

Ha egy magántanár vagy tutor megbízását tervezitek, íme öt dolog, amelyet érdemes szem előtt tartani.

Ezeket az ajánlásokat volt általános iskolai tanítóként és angoltanárként, akkreditált angol projektpedagógiai program fejlesztőjeként, az online oktatásban és a távoktatási programfejlesztésben részt vevő pionír és veterán magántanárként teszem, úgy, hogy oktattam - oktatok alsós, felsőtagozatos, középiskolai tanulókat, részt veszek a felnőttképzésben és az angol nyelvvizsga felkészítésben is. Ahogy kéritek...

1. Mi a cél? Pontosan mit akarsz?
Próbálsz megírni egy tesztet vagy elvégezni egy osztályt? Vagy valójában meg akarsz tanulni valamit? Ha csak annyit akarsz tenni, hogy felkészülsz a következő tesztekre, vagy le akarsz tenni egy osztályozó vizsgát, vagy felvételizel, akkor ez lesz a célunk.

Cikk folytatása

Mit tehet az a tehetséges, tanulni vágyó gyerek...?

Mit tehet az a tehetséges, tanulni vágyó gyerek...?

Aki olyan állami iskolába jár, ahonnan kinézik és zaklatják a társai, mert tanulni akar?

Aki olyan rosszul érzi magát az osztálytársai között a durva, közönséges "csapat szellem" miatt, hogy naponta hányingerrel kel?

Aki csak "parkol" az órákon arra várva, hogy a tanár végre rendet tegyen, ha tud?

Aki úgy érzi, hogy az iskolában töltött időt jobban hasznosíthatná, ha a tankötelezettségét részben vagy egészen az iskolán kívüli oktatásban teljesítené?

Várja meg amíg a helyzet megváltozik a közoktatásban? Menjen át másik suliba? Esetleg magániskolába? 

Cikk folytatása

 

Külföldön élő magyar tanulók távoktatása

 

Jelentkezem

Intenzív, szuperintenzív felzárkóztatók, magyar, matematika, angol

 

Jelentkezem

Matematika, angol távoktatás, angol nyelvvizsga felkészítés

 

Jelentkezem

Matematika tehetséggondozás, felkészítés versenyekre

 

Jelentkezem

Felkészítés felvételikre, osztályozó vizsgákra, vizsgatechnika

 

Jelentkezem

 

Otthon tanulás támogatása 6-10 éves korig, olvasás, helyesírás, matematika, angol

 

Jelentkezem

Otthon tanulás támogatása 10-18 éves korig, matematika, angol, nyelvtan, magyar irodalom, történelem

 

Jelentkezem

Otthon tanulás támogatása, tanulássegítő workshop szülőknek

 

Jelentkezem

Otthon tanulás támogatása, tanulásszervezés, önálló tanulás, tanulástechnikák

 

Jelentkezem

Rövid cikkek

Hogyan tanulj, ha tartósan beteg vagy, vagy a család éppen karaténban van?!

Ha beteg vagy akkor gyógyulj! Ez az első, ami mindenkinek eszébe jut, de jól tudjuk, hogy vannak olyan időszakok, amikor már képes vagy és kell is otthon tanulni.

Felzárkóztató óráink általános iskolásoknak

Sok a tanulnivaló! Leginkább a házi feladatokat küldik el, ám ettől még az új anyagot többnyire önállóan kell megértened és megtanulni.  A többiek haladnak, neked pedig egyre nehezebb, hogy egyedül utolérd őket. 

Felzárkóztató óráink éppen ezért vannak!
Ha szükséges kérhetsz egy-egy felzárkóztató órát matekból, nyelvtanból vagy angolból. Elmagyarázzuk az alapfogalmakat, alapösszefüggéseket és segítünk pótolni a feladataidat.

Ehhez elég, ha valaki bekapcsolja neked a számítógépet és egy chat programot, amelyik hangot, videót és képernyőmegosztást is biztosít. A többi már megy magától, gyakran még szemléletesebben, mint ahogy az iskolában tanulhatsz.

Hogyan?

Megbetegedett a magántanárom! Ki és hogyan helyettesítheti a magántanárt?

Komoly nehézséggel találkozhattok, ha a magántanárotok 1-2 hónapra is kiesik a tanításból.  

Ez nálunk is előfordul, de felkészültünk rá!

Előfordult már, hogy a félév vége előtt pár héttel kaptuk a hírt, hogy az alapítványunk keretében tanító egyik magántanár beteg lett, gyógyulása hosszabb folyamat lesz. Hirtelen jött, ilyenkor a szülők általában komoly dilemma előtt állnak: ki fogja felkészíteni a gyereket a középiskolai felvételire? Kit és hogyan találjanak a gyermekük mellé? Ki tud és ki hajlandó ilyen hamar, az átmeneti időre is, hatékony helyettesítést vállalni? 

A magántanárok hatékony helyettesítésének problémáját mi az alapítványon belül azonnal megoldjuk. A szülők megkönnyebbülve és kissé meglepve fogadják, amikor a kuratórium elnőkétől megérkezik az e-mail: Kedves szülők ne aggódjatok, biztosítjuk a helyettesítő magántanárt. 

Hogyan helyettesítjük? Mivel nyújt többet az a magántanár, aki az alapítványunkon keresztül tanít?

 

Két nyelven oktatunk - akár 2 tanárral is egy órán!

A magyar-angol kétnyelvű távoktatásban gyakran két tanár is együtt tanít egy órán.

A tanulóinknak magyarul és angolul magyarázunk! A tanórán annyiszor váltunk nyelvet, ahányszor a megértéshez szükséges.

A gyerekek igy két nyelvet használnak. A tanárok aktívak résztvevők az órán, függetlenül attól, hogy éppen irányító vagy támogató szerepet töltenek be.

A kétnyelvű tanítás meghatározó az összes tantárgyi órán, ahol a magyar nyelvet gyakorló külföldön élő tanulókkal foglalkozunk. A

tanórán a nyelvek közötti gyakori váltással lehetőség nyílik a gyerekek számára a nyelvi váltás gyakorlására, a két nyelv egyenlő mértékű használatára.

A kétnyelvű oktatást szinte minden szinten alkalmazzuk úgy, ahogy a kétnyelvű családokban szokásos. Az egyik tanár csak magyarul beszél, a másik angolul és magyarul is, ahogy a helyzet kívánja. Így a megértést akadályozó helyzeteket is azonnal tudjuk kezelni. A gyerekek gyakran akkor értik meg igazán a tananyag részletet, ha párhuzamosan mindkét nyelven hallják. Ezáltal a nyelvtanulás lehetőségeit kibővítjük mind a magyar nyelvre vagy a magyar oktatásba "visszaszokó" tanulók, mind az angol nyelvhasználat fejlesztésében érdekelt tanulók számára. 

Miért nem elég egy tanár, aki angolul és magyarul is beszél?!

Türelem, szelídség, alázat - szeretet - fogalmak újragondolva

Vannak fogalmak, amiket fel se fogunk igazán, bár mindenki egyetért velük és helyesnek tartja azokat. Ilyen a szeretet, az önzés, a szorgalom, és még sok más is, amikben egy dolog a közös: a tanítás során biztosan belebotlunk, hogy mást jelentenek ma és mást értettek rajtuk akkor, amikor a legtöbb kötelező olvasmányban írtak róluk. Ez egy nehéz téma, de nem félünk tőle.

Általában közhelyszerűen elfogadjuk ezeket, észre se véve, hogy milyen valódi tartalmat kapnak a személyes életünkben. Pedig, ha jobban belegondolunk a sematikus  értelmezés akár félre is vezethet bennünket. 

Elsőre, a szeretet pozitív, az önzés negatív, a szabadság pozitív, az egyenlőség és testvériség szintén pozitív a szemünkben. Pedig van birtokló szeretet, majom szeretet, ami negatív akárhogy is forgatjuk. Van egészséges önérvényesítés, ami ténylegesen az önzés pozitív formája. Megborultak a fogalmak? Felfordult, összezavarodott az eddig elfogadott értékrend? Változik!!

A tananyaggal foglalkozva látjuk, hogy a gyerekekkel muszáj komoly kitérőket tenni és elbeszélgetni, hogy a helyére tegyük például Nemecsek életét és megpróbáltatásait. Hiába szeretnénk a Kincskereső kisködmön feladatlapjait jól kitölteni, ha a 10 évestől teljesen távol áll a könyvben bemutatott világ. Csakis sok magyarázattal lehet tanítani a korrajzot és az emberi gondolkodásmód (erkölcs!) változásait is bemutatni.

Dürer Matematika Versenyen az E kategóriában csapatunk továbbjutott

Kedves E-Bridges Digitális Iskola, kedves Gabi néni!

Meg lett az első eredményünk a Dürer Matematika Versenyen az E kategóriában
csapatunk továbbjutott az első fordulóban.

A Juhász Máté- Szarka Júlia -Czuth Olivér alkotta csapatunk a saját korosztályos kategória fölött két kategóriával indultak - Máté és Juli egyéni versenyeredményei miatt - és megugrották, pedig 11-12. évfolyamos matek tagozatos versenyzők között indultak 10. évfolyamosként , és úgy hogy ketten egyéni tanrendesek. Nagyon büszke vagyok rájuk!
Arra még inkább, hogy mindenki jól érezte magát és örömmel versenyzett.
Pedig személyesen még nem is találkozott mindenki mindenkivel, csak online.

Szeretnénk megköszönni az Iskolának a segítséget, amit a csapat szervezésében nyújtott, és amit a felkészítésben nyújt. Ez az Iskola nélkül-ahogy mondani szokás- nem jöhetett volna létre !

Hajrá, és készülünk a következő fordulóra!

Czermann Andrea és a "Lányt találtunk-Csapat nevet nem "csapat tagjai: Juli, Máté és Oliver

Tehetségpontok

Tehetségpontunk azoknak a tanulóknak is fejlődési lehetőséget biztosít, akik eddig még nem találták meg a számukra megfelelő fejlesztő tanárokat.

E-BRIDGES Digitális Iskola Tehetségpont  kettős formában működik: virtuális tehetségpont és  fizikailag a Keszthely-Tapolca környék és a Nyugat- Dunántúl eddig kevésbé ellátott területein élőknek ad konkrét segítséget, Vas megye, Zala megye, Veszprém megye hármas határán egy kedves faluban. 

Mi jellemzi az E-BRIDGES oktatási csomagokat?

Nekünk tényleg nincs "egyszer kell jól megcsinálni és sokszor lehet eladni ugyanazt" típusú oktatócsomagunk!

Nem lehet ilyen, mert mindenkinek egyéni tanulási tervet állítunk össze!

Tartalmazza : 

a megcélzott tananyagot

a tanítás módját

az elvárt teljesítménycélt

és még sok teljesen személyes elemet, amitől még hatékonyabban, egyénre szabott módon tanulhatsz. 

Természetesen vannak "mindenkinek ugyanolyan" rendszer elemek. Ezek jól szervezetté teszik és magasabb szintre emelik a közös tanulást. Saját minőségbiztosítási folyamatainkat egységesen betartjuk.  Vannak "ugyanaz" típusú tananyag magyarázó összeállításaink, de ezekben is csupán azokkal az alapfogalmakkal találkozol, ami mindenki számára egységesek. Az alapismeretek azonosak, a tudáshoz vezető utat egyedileg állítjuk össze.

Nálunk ezeket fogod találni a személyes oktatási csomagodban.

 

Vannak viszont egységes alapelveink, amiket mindig meg fogsz találni az oktatásainkban:

 

Mi a legnagyobb probléma az oktatócsomagokkal?

Mi mért nem értékesítünk csupán tananyag magyarázó egységcsomagokat? Hiszen mindenkinek ugyanazokat a tudnivalókat kellene elsajátítani minden évfolyamban! De tudjuk, hogy ez a valóságban mennyire "szóródik"...  

Vannak oktató csomagjaink, de ezek jelentősen eltérnek a szokásos letölthető tananyagoktól, és igyekszünk elkerülni a készen megvehető oktatóprogramok hátrányait.

 

Mi a leggyakoribb 3 probléma még a jó az oktatócsomagoknál is? 

- Töltsd le, tanulj egyedül otthon vagy oldd meg a feladatokat a szüleid segítségével, és időnként kérj online segítséget chat vagy e-mail formában. Majd amikor tud, a tanár válaszol. Te pedig közben elakadsz akár napokig, mert egyéb kötelességeid is vannak. A hozzárendelt jó oktatási szolgáltatás hiánya az egyik leggyakoribb probléma!

- Meghallgatod, megnézed, és sokadszorra se tudod igazán megérteni, pedig a tanár szabatos magyarázatot adott, csak nem neked! Sablonok, egyen-magyarázatok, mindig ugyanaz a szóhasználat, - ez az ami gyakran visszaköszön minden magyar iskolában. A szüleid is ugyanezekkel a magyarázatokkal tanultak! Közben a világ óriásit haladt előre. Te már ebben a megváltozott világban tanulsz, más megközelítésre van szükséged és más szóhasználatra is. 

Elérhetőségek

Távoktatás az egész országban és a határokon túl is.  Több időzónából vannak tanítványaink.  


E-BRIDGES Digitális Iskola
Iroda: 9762 Tanakajd (Előre egyeztetett időpontban)
 +36 20 4507147 
info@e-bridgeschool.hu
Mo-Sa: 10.00 - 19.00

 

Tehetségpont

E-BRIDGES Digitális Iskola Alapítvány Regionális tehetségpont
Tehetségpont azonosító: TP 161 002 726
Elérhetők vagyunk az egész országban és a határokon túl. 

Szakterületünk az oktatás és a tehetséggondozás mellett az új oktatási formák fejlesztése. 

Célunk, hogy jól használható, érdekes és méltányos áron megfizethető távoktatáshoz jusson minden magyar anyanyelvű tanuló.

Szervezet adatai

1

E-BRIDGES Digitális Iskola Alapítvány
Nyilvántartási szám: 18-01-0000375
Országos azonosító: 1800/60058/2019/2300047261987
Statisztikai számjel: 19226178-9499-569-18
Adószám: 19226178-1-18

Raiffeisen Bank: 12094507-01713707-00100005
IBAN: HU69-12094507-01713707-00100005

Általános Szolgáltatási Feltételek
Adatvédelmi Szabályzat
Az alapítvány a gyermekek, szülők és tanárok jogvédelme érdekében a D.A.S. Jogvédelmi Biztosítóval áll kapcsolatban.

Támogatás